Mega123 ben aylarca erken doğum riskim var diye iğne vuruldum sonra gittiğim doktorla 33 haftada sorun yaşayınca başka doktora gittim ve hiç bir riskim olmadığını öğrendim 39.haftadayım iğneleri bırakmalı 6 hafta oldu ne doğum başladı ne başka birşey hala duruyoruz 😂