Ruveydahifa Merhaba arkadaşlar bu benim 2.gebeliğim ve 8 aylık bebeğim var acaba 2.doğumum kolay geçer mi kesi dikiş atılır mı sizce 2.doğumu kolay geçenler bana tavsiye verebilirmi? ❤🥰
Dilaam Ruveydahifa bende burda bekliyom sizin arası baya yakınmış umarım kolay geçer hepimizin ilk dogumunuz nasıldı ben suni sancıyla 40+4 te doğum yaptım biraz uzun ve yorucydu.
3bebe1anne_2021 Ruveydahifa 2. Çok daha kolay oldu hic kesim yoktu . 4 saatte falan sancim başladı hemen doğdu .
CansuDRY Ruveydahifa Daha kolay geçiyormuş genelde. Benim ilki de kolaydı, o yüzden çok fark yok. İkisinde de dikişim oldu az da olsa.
Ruveydahifa Dilaam ilk doğumum suni Şancı ile 37 haftalıkken doğurdum 2 gün Şancı çektim 5 cm açıklığın vardı ama en etkilendiğim şey kesi ve dikiş bide uyuşturdum diyo hemşire iliklerime kadar hissettim umarım 2.de böyle bişey olmaz