Shnern Kizlar bugün doktora gittim (devlet) daha ben sormadan cinsiyete ilk batı ve kıza benziyor dedi . Biz inşallah kız istiyoruz hayırlısı ve sağlıklısı tabiki . Bir oğlumz var . Acaba değişme şeyi varmıdır ya korkuyoruz değişir diye inanın
Busra_gunyuzlu @Shnern hayır cınsıyet degısmez cınsıyet embrıo ana rahmıne düştüğü an cınsıyetı bellıdır zaten sadece doktorunuza guvenınız onemlı yanı doktorunuzun görüşü onemlı aslında cınsıyetı basından berı belli ama ınsallah doktorunuz doğru görmüştür ve gonlunuzdekı neyse sıze güzel ve hayırlı bir evlat olur 🙏🤲🏼🤲🏼