Sevgili anneler çok şükür sağlıklı ve güzel bir gebelik geçirdim.👼🏼
ve yarın Allah’ın izni ile oğlumla sabah 8de sezeryanla 38+4′te birbirimize kavuşucaz. Bebek isteyen anne adayları ve hamile kardeşlerim dualarıma sizleride katıcam inşallah🤲🏻 Rabbim hayırlı vakitte kucaklarınızı doldursun, hamile kardeşlerimde sağlıkla kavuşun inşallah. Sizlerde benim için dua edin. Kendimi toparladığımda insallah doğum hikayemi sizinle paylaşırım. 💐🤗