Arkadaşlar bebeğimle aramızda kan uyuşmazlığı var. Şuan 22 günlük. Sarılık değeri üç günlükken 12 di. 8 günlükken 10 düşmüştü. Dün de 21 günlükken yani 8 e düşmüş. Sadece anne sütü veriyorum. Doktor sütun varsa mamaya gerek yok dedi. Bı de kan uyuşmazlığı olduğu için geçmesi uzun suruyormus. İki saatte bir emzir dedi doktor. Geceleri dahil 2 saatte bir emziriyorum ve çok üzülüyorum, sütum kesilecek diye çok korkuyorum, kendi uyansın emsin istiyorum. Kan uyuşmazlığı olanlar ne kadar sürdü sariliginiz. Ve geçmesi için başka tavsiyeleriniz var mı? Lütfen yardımcı olun…