Muciiizemm bende öyleydim gerçekten karnım ağrıyo diyip kaç kere ayriyeten gittim sırf kalp atışını duyayım rahatlatayım diye. 22. Haftamıza girdik 18+6 da ilk hareketini hissedene kadar aynı senin gibiydim şimdi kendi ben burdayım diyor sürekli😊 umarım sende rahatlarsın bir an önce ama güzel düşün, güzel olsun inşallah🥰