Muciiizemm EbrarEmrah Amin inşallah evet herşey yolunda çok şükür sadece o korku işte doktorm da dedi 12 haftayı atlattık çok şükür dedi rahatla dedi ama işte anca kendime yapıyorm keyifle hamileliğimi yaşayamıyorum ki belki karnımda oynamaya başlayınca rahatlarım inşallah 🥰
Muciiizemm Gzmkol yaa hadi inşallah 2 hafta ya benimde başlar artık inşallah ozman evet o zman sanki bir nefes alıcam inşallah 🥰
Muciiizemm gulnihal89 Allah yardımcınız olsun inşallah çok zor ya yaşayan bilir gerçekten RABBİM sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak nasip etsin inşallah
Sznmr Muciiizemm kıyamam 🥺 herşey Allah on izniyle çok güzel olur inşalla önemli olan ilk üç ay zaten oda geçmiş gitmiş sağlıkla gelsin inşallah💓 hiç korkma annesi bebeğinde üzülmesin 🧚🏽♀️
Muciiizemm Sznmr güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım benim ya inşallah daha iyi olmaya çalışacağım bebeğim için çok çok teşekkür ederim 🥰
ahlasinannesi Muciiizemm müzik şarkıda dinleyebilirsiniz birlikte 😍😍 sizide rahatlatır hem❤ bebeğimle ilgili değil eşimle sorunlarım vardı ilk 3 ay ister istemez stres yapılıyor ama sonra düşündüm ki benim içimde bir can daha var ondan kıymetli bişey yok dedim hiçbir şey umrumda olmadı kafama takmadım ne olursa olsun😊
Muciiizemm ahlasinannesi helal olsun size valla siizn gibi olmayı denicem inşallah olurum allahım sizede bebeğinizede sağlık versin inşallah 🥰
DiDoCe Muciiizemm Bence bu hepimizin problemi ben normal kontrollerimin dışında habire farklı uydurmalarla acile gidiyordum birde acaba kalbi atmaya devam ediyormu napiyor iyimi diye 😂 taa ki hareketlerini hissedene kadar… 20. Haftadan sonra rahatlayacaksiniz inşallah 🤗
Muciiizemm DiDoCe ay hadi inşallah bende aynı devamlı bişeler uydurmaya çalışıyorum sırf o minicik kalbi duymak için sağlıklıla kucağımıza alalım inşallah 🥰
Edaaltintass Muciiizemm bende onu bekliyorum valla 🙏🏻 Ama emin ol o zamanda ay niye oynamadı ay bişey mi oldu falan olucaz 😂😂
Eni Muciiizemm merhaba canım aynı şeyi yaşadım. İlk kayıptan sonra insan ister istemez etkileniyor ve yine kötü olacak hissine kapılıyor. Seni çok iyi anlıyorum. İlk 3 ay her hafta doktora gittim. İnan zaman ilerledikçe kendine güvenin artacak. Rahatlayacaksın. Bak biz 32+3 olduk🥰🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Sen de içini ferah tut 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Muciiizemm Eni yaa çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için evet aynn 5 gün önce gittim bugun de gitsem mi acaba diye içimde hep Bi tedirginlik var maşallah size biz daha 15 haftadayız siz bitmiş son haftalarınız inşallah sağlıkla kucağınimıza alırız hepimiz 🥰🥰
Tekmile11 Çoktan şükür düşük vs olmadı ama bizim bebiş de tüp bebek ilk deneme , bi aydır gitmiyorduk bugün detaylı var içim içimi yiyor saati gelsin diye hiç bi problemim yok ama insan tedirgin oluyor ,yalnız değilim demek ki
Muciiizemm Tekmile11 hiç yanlız değilsin emin ol aynı durumda bir çok anneniz var detaylıca kaçıncı haftanız gireceksiniz bende araştırıyorum artık hastane kaçıncı haftadasın
Muciiizemm Aytan717 postu açtığım dan beri daha rahatım demekki içimin sıkıntısı Bi destek aramam mış dua ediyorum hep hep
Tekmile11 Muciiizemm bugün gidiyorum şimdi canım 21+1 inşallah sorun yoktur dua eder misin 🙊🙏🏼 HEr gittiğimde dilimi yutmuş gibi oluyorum içim kıpır kıpır
Muciiizemm Tekmile11 ederim tabikide etmem mi hiç hayırlı haberlerle dön inşallah bana da haber ver olur mu haber bekliyorum