Umi21 Sinem_58 sancınız baya yüksek Doğum sancısı bildiginiz nasıl bir doktor bu sonuca göre sizi gönderir akil alır gibi değil bence başka doktora gidin diğer doktoruda şikayet edin
momof3 Sinem_58 Açılmanız da varmıs lütfen beklemeden nöbetçi kadın doğumcusu olan özel hastaneye gidin ne olur ne olmaz birde orda bakılsın bence
Sinem_58 momof3 gittim kuzum bebeğin gelişimi yavaşlamış suyun azalmaya başlamış dedi doktor sürekli takipte olacağım