Arkadaşlar merhaba. Bugün 33+6 haftalık hamileyim. Doktorum enfeksiyon ve akıntı artışı nedeniyle fitil verdi, akıntı içinde nokta kadar kan gördüğümü de kontrolde söylemiştim. 4 gecedir vajinal fitil kullanıyorum. Bugün sarı akıntım içinde ince kıl gibi kan vardı, peçeteye bulaştı. Fitil kullanıp böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba?
Şu an ağrım sancım yok. Bebeğimin hareketleri normal. Yarın da öğlen doktor kontrolüm var diye panik yapmak istemiyorum. Ayrıca günde 3 progestan kullanıyorum. Şu an tek sebep fitil gibi geliyor ama hiç yaşayan oldu mu merak ettim