Geçen hafta 16.haftamda cinsiyet öğreniriz diye özel hastanede doktora gittik görünmüyor dedi kalp atışına baktı hızlı hızlı atıp arada bi tane yavaşlıyor dedi iki tane perinatolog ismi yazdı mutlaka detaylı ultrasona gir bunlardan birinden randevu alıp hemen al sıra oluyor falan dedi. Bugün de 17. Hafta başı cinsiyetini merak edip tekrar gidelim dedik yat bakalım dedi o ara randevu aldın mı detaylı için dedi hayır diyip açıklamaya kalmadan kalk gel ben sana ne dedim buralarda gezmekle olmak mutlaka detaylı ultrasona randevu al demedim mi, beni doktor bilgilendirdi bu konuda detaylıya girmeden bebeğin kalbi hakkında bilgi alamam yaz imzala dedi . Şok olduk sanki 24.haftadayım. Eşim de bi sıkıntı olursa karnında müdahale oluyo mu bebeğe dedi kem küm ettti . Acayip sinirlerim bozuldu para için mi sağlık için mi bı tepki Allah aşkına arkadaşlar ya 😞😒