Seymadas ben de 23. Haftamda geçirdim kovid. Çok zor geçti güzel beslenmeme rağmen. Karantinam gittiğinde acile kaldırıldım, elim ayağım uyuşmaya başlamıştı. Kan sonuçlarında çıktı ki crp yani kanda enfeksiyon ve d dimer yani kanda pıhtılaşma çok yüksek.
acil antibiyotik ve kan sulandırıcı iğne başladık hala da devam ediyorum iğneye .
demem o ki karantinan bitince kan ver ve doktora belirt crp ve d dimere bakılsın diye