Uzun süre oturduktan sonra ayaga kalkinca cok zorlaniyrum karnim alt kısmı yanlari agriyo ve kalcamin sol tarafı bide rahime sanki cok baski oluyomus gibi rahimdede agri oluyo gezdigim zamn oyle agrilar yok ama uzun sure oturiyim kalkmakta cok zorluk cekiyrum normal mi sizce böyle yaşayan varmi 27+2 haftalığim..