Meriz Merhaba arkadaşlar. 26inci haftamdan beri gogsumden gerek su gibi gerek beyaz gerekse sarı renkte sivi geliyor. Tisortum sertleşiyor belli süt. Suan 33 haftaligim. Sezeryan olma ihtimalim var. Bu sayede doğum yaptığım gibu sütüm erken gelir mi? Göğsünden erken süt gelip dogumdan sonra sıkıntı yaşayan var mi acaba?
sare55 bende onu merak ediyorum . mama alsakmı sezeryan olcam. sutum gelirmiki. suan geliyo az az bazen
Meriz sare55 300 gramlik birşey alabilirsin ben hipp aldım ne olur ne olmaz ac kalmasin ilk gun sorun cikarsa diye