Masal53 Ablam şimdi aradı bana fanta ve bişey daha getirecekmiş(canınız çeker diye söyleyemiyorum) geçen ağzından çıktı da şimdide alıp geliyomuş fanta içen varmı aramızda bi zararı bişeyi olur mu 😭😭😭
Yenianne241 Masal53 ben içiyorum doğumum da yaklaştı artık arada içmekte sorun yok bence nefis sonuçta
minikserce00 Masal53 valal bende içiyorum ciğerim yanıyor kola hastasıyım normalde bıraktım Allah’tan bununla az az idare ediyorum ama abartmamak sart
Masal53 Astrotuba bende aşırıya kaçmadıktan sonra sürekli içmedikçe sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ama bilmiyorum 🙄
Masal53 minikserce00 ben bayramda sadece yarım çay bardağı içmiştim oda herkesin elinde kola fanta gördüğüm için çok canım çektiği için içtim 😄
minikserce00 Masal53 Ay valla eşimle davalıyız yasak bana yani yapacak bısey yok dogumdan sonra bırakıyorum haklarımı