MMmommy haftadayım ama elim kolum kalkmıyor resmen tüm gün yatıyorum . Uykum geliyor sürekli :/ siz de böyle misiniz? Bende mi anormallik var?
Firstlady MMmommy gayet normal canim. Ben biraz duzeldim o haftalara gore ama su an tam dediyin gibiyim🥴
Mom789 MMmommy 2.trimestr dönemine kadar hep uyudum 😂🙈 zaten 2.donemde enerji geliyor prensesler donemi resmen en rahat donem olur ilk aylar uyku 😊
Lulemom MMmommy hayatımda öğle uykusunu asla sevmeyen ben tüm gün uyuyordum, bide gece uyuyordum 😄 yemek yemek için uyanıktım sadece 🙊
Hilal_cskn38 MMmommy bende öyleydim hergün uyyorum tek mide bulantım yoktu ama çok yorgunum 19 haftaya geldim hocbırı kalmadı 13 haftadan sonra darısı sana inşallah
Deletedmom_5 MMmommy Normal canım 34. Haftaya geldim hala bi enerji patlaması yaşamadım hep uyku hali halsizlik bitkinlik var