Benm smdi 2. Hamileliligim 1. Sinde 32 +5 de dogum yaptim hemde hicbir skntim yokken bir anda suyum geldi ve cok az bi hazirligim vardi o hafta sonu cikip alicaktik o yuzden bundan cinsiyeti belli olduktan snra hemen yapmayi dusunuyorum yavas yavas herseyi. cok uzatmayin derim cunku heran ne olcagi hoc belli olmuyor