yasemiiinnnn Kaçıncı haftada cinsiyeti öğrendiniz ve doğru mu çıktı yoksa yanıldı mı 12. Hafta da %70 olarak dendi ultrason iyiydi ama yanılma payı var mıdır
Menfiye_01 yasemiiinnnn 20. Haftamda ogrendım doktorum bılıyormus en basından belli 😁 ne hissediyorsun dedı kız dedım hmm aynı sana benzıcek kızın dedı 😁 bence bır sure sonra yanılma payı olmaz eger suphen olursa farklı doktora gidebilirsin
19oct 15 haftalık iken %90 erkek dedi, eşime söylesem mi söylemesem mi dedim söyleyebilirsiniz dedi 🥰 5 gün sonra sancı şikayeti ile gittiğimde oğlunuz sağlıklı dediklerinde teyit etmiş oldum ❤️ Tabi detaylıda farklı çıkmazsa 🤣
z-sahin25 @yasemiiinnnn 15 haftada özel hastanede erkek dediler daha sonra hep devlete gittim şuan 28 haftalığım bi türlü 100 de 100 demediler hep erkeğe benziyo dediler
Nilasyamom yasemiiinnnn bana da doktorum 12+4te kemik yapısına göre %70 kız demişti. Kızım olacak Allah’ın izniyle 🙈🧿🌼
pinartonguc Benimde 12haftalikten doktor hanim once kiz sonra erkek dedi ama onceligi kiza veriyorum dedi ellerini yuzune kapatmisti doktor annesi bir öksür bakalim dedi size net bir fotoraf vermek istiyorum demisti😊
Merve2Asel 12.2 2li testte demedi 15.2 de çok erken dedi demedi randevu alamadım 22 haftada ayrıntılı var insallah onda söyler sağlıklı 2.de Kızım olsun istiyorum hayırlısı artık