Ben 36.haftayi bitircem 3 gun önce cok kötüydü ellerim ayaklarım komple balon gibi oldu ve ağrıdan kıvrandim ayak bileğim ve ellerindeki eklemler sızladı resmen allahtan bugun düzeldi hersey normal çıkınca ödem olduğunu anladık sol tarafa yatınca dinlenince hemen düzeliyor sağa yattığımda şişiyor doguma kadar devam olurmuş boyle🤷♀️