Zhra01 36 haftalık gebeyim 2 gün önce aşırı sancım vardı hastaneye gittim 2cm açılmam ve nstde sancım oldugu için yatılım yapıldı iki gün boyunca acılmam 3 cm oldu sadece sancım geçtş korktugum içşn geçtigini söyledi ebe bende çıkı şımı aldm eve geçtim sizce dogumum tahmini ne zaman olur akıntımda var kanlı ne zaman açılmam tamamlanır uzun surermi ne gibi şikayetlerimde hastaneye gitmeliyim bilgisi olan verebilirmi?
FatmaAkdemirErdoan Zhra01 rabbim yardımcınız olsun inşallah bi an önce sağlıkla alın kucağınızada bizlerede cesaret verin Doğum hikayenizle henüz çiçeği burnunda anneyken daha yolu çok uzun olan anne adaylarına😍
Zhra01 Amin inşallah tabikide dogum yapınca ilk işim dogum hikayemi yazmak olucak 😊 ama korkuyorum ya hastaneye yetişemeyio evde dogum yaparsam yada yolda diye