Btl2612 40+3 um ve hiç bir belirti yok ne açılma ne sancı cuma gününe kadar bekleyecek Dr cuma suni sancıyla başlayacağız… O zamana kadar napabilirim ? :(
momsboys Btl2612 bugun doktorum ve ebemle görüştüm daha bana bol bol yürüyüş yap evde kendini yor dedi. merdiven in çık dedi squat yap hurma ye ahududu yapragı çayı iç dedi. Ve korunmasız cinsel ilişki önerdi evde dans et dedi
Sedef27 Btl2612 Bende 40+5 canım bende de hiç bir belirtim yok doktor bana da hiç bisey demedi doğum ne zaman olacak diye siz gününüzü biliyorsunuz ne güzel darısı başıma insallah