Btl2612 40+3 um ve hiç bir belirti yok ne açılma ne sancı cuma gününe kadar bekleyecek Dr cuma suni sancıyla başlayacağız… O zamana kadar napabilirim ? :(
Fatma12345 Btl2612 bizimde 40+1 olduk ne gelen ne giden var malesef benimde yarın yatisim yapilicak sunni sancı ile doğum başlaticak rabbim yardimcimiz olsun 🤲 ben herşeyi denedim ama bi türlü gelmedi beyfendi
aslihanakin Btl2612 bende 40+2 oldum yarın dr kontrolüm var. Ne diyecek bilmiyorum. Her şeyi denedim bende Ama gelmiyor maalesef 🤷♀️
Gulfeem Btl2612 bizimkide gelecek gibi değil 41 e kadar bekleyip sezaryene yönelicez bizde ben istemiyorum suni sancı almak cünkü🙈
Seymaay Btl2612 günümüz aynıı banada suni veririz dedi ama suni almak istemiyorum kendiliğinden gelse diyorum. Cuma günü tekrar gideceğim bakalım ne olacak 🤷🏼♀️
aslihanakin Btl2612 bebeğim kilolu bir bebek değil. Geçen hafta 3250 idi. Bizde sorun suyu azalmaya başlamış ve karın çevresi gelişimi geride kalmaya başlamış. 😔 ilk doğumum normal olsun çok istiyorum ama gelmiyor. Herkes aniden gelir diyor bakalım bekliyorum.