denizz89 ne koymalıyım sizce hanımlar ben çınar diye düşünüyorum ama millet de yok o ağaç odun parçası deyip sinirimi bozuyor haliyle soguyorum 😒öneri alablrmıyım
Eby Kbrazcan efendimizin direk iki ismini birden koymayı uygun görmüyorlar edeben. Ya muhammed ya da emini koymak ayrı ayrı daha güzel olur.
denizz89 @Bulut2018 evet siraç ismini çok düşündüm canm ben yaa çok hoşuma gitti o isim yakısıyor da düşüncelerim arasında
Setenay denizz89 inşallah canım. Üzülür müyüm hiç. Babası o kadar mutlu ki. Kız istiyorduk. :) kızımıza da Fatma zehra ismini vermeyi düşünüyoruz. Peygamberin göz nuru biricik inci tanesinin ismini inşallah. 🙏
Faziletttt denizz89 bende Muhammed Yusuf koyacaktım ağır olur dediler Alparslan Yusuf koymayı düşünüyorum
Melikezturk denizz89 aynen canım benim bebeğim olursa ali asaf ismini koymayı çok istiyorum çok güzel isim
denizz89 @minikyuregim onur diye bir arkadasm vardı ilkokulda hiç sevmezdm kendsini isim oyüzden bana soguk gelir😖😂