AABT öncelikle tebrik ederim sağlıkla büyütün bebeğinizi😊 ben de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum fakat bu durum beni tedirgin ediyor. Çarşamba günü doktoruma soracağım doğuma kadar sürekli mi kullanacağım diye. Bazıları doğumdan sonra da kullanıyor biliyorum😑 ama diyorum ki en azından 36-37. Haftalarda felan bıraktırmaz mı iğneyi acaba ? Hangi genlerinizde pıhtılaşma vardı biliyor musunuz, yoksa böyle bi probleminiz yoktu kaybınız olduğu için direk mi kullandınız