Merhaba arkadaşlar oğlum kesili normal doğum ile dünyaya gelmişti
şimdi 33 haftalık hamileyim şimdilik herşey normal görünüyor ağrı veya sancıdan çok doğum sonrası acımasından korkuyorum
kesili normal doğum yapan arkadaşlar dikişli bölgeye ne gibi pansuman uyguladınız acaba ?
benim aklımdakiler
bu hafta itibari ile perine masajına başladım
gebeliğimin ilk haftasından bu yana kegel egzersizi yapıyorum
doğum sonrasında kesi olursa lr acil durum spreyi ve kantoron yağını sürerim diye
düşünüyorum
bu hafta stres ve kaygı düzeyim arttı fikirleriniz benim için çok önemli şimdiden hepinize teşekkür ediyorum