Ağzımın tadı yok canım çok şey yemek istiyor ama önüme geldiğinde bir iki kaşık alıp bırakıyorum gitmiyor meyvelerle günüm geçiyor süt ve süt ürünleri özellikle yoğurt tiksiniyorum çok berbat bir donemdeyim ne çıkartıyorum ne rahatlıyorum garip yarın artık 8. Haftam olacak geçer dimi bu zamanlar