Ozlem1297 ben de 15+5im benimde yüksek çıktı 7′ydi. Gebeliğimin 12.haftasında fark ettik ilaca başladım dün tekrar test yapıldı düşüş olmamış hala aynı. Benım annemde tiroid hastası o yüzden genetik olabilir dedi doktor belkide doğumdan sonra geçebilir dedi.
İlacın dozu arttırıldı doktorum 3ün altına düşürmemiz gerekiyor dedi bakalım nolucak..