31+5 oldum baştan beri bebeğim az hareket ediyor haftam ilerledikçe düzelir dedim ama yok aynı 🥲 kafayı yiyicem şuan evet hareket ediyor ama millet gece uyutmuyor diyor ben yatağa giriyorum sanki oda benle uyuyor karnım bomboş😂 öğlenleri az akşamları oturduğumda hareket ediyor oda tekme değil yer değiştirme gibi anlamsız hareketler. haftasına göre artık daha net olması gerekmiyomu bu varla yok arası yani dışardan bakıyorum seyirme gibi oluyor o kadar o derece 🥲