Merhabalar Anneler cumartesi günü baskı ve sancıyla hastaneye gittim alttan bakıldı çocuğun kafası aşağıda ve açılmam olduğu söylendi nst hep sancılar çıkıyo iğne ve serumla durdurdular cuma günü kontrolüm var ama hala cumartesiden beri baskım ve ağrım kesilmedi karnım iyice aşağı düştü başına gelen varmı doğum olur mu cuma günü yoksa tutabilirlermi daha endişe ediyorum kendimi neye hazırlamalıyım bilmiyorum 🥺🥺