Kızlar dün post açmıştım şeker ve tanısyonum ıle alakalı bugün hastaneye gittim tansiyonumun heyecan kaynaklı olduğunu soyledı bır sıkıntı yokmuş ve ıdrarda proteın kaçağı falanda yokmuş . Şeker yükleme testı yaptırdım sonuç öğleden sonra çıkar deyınce bekleyemedım aşırı açtım sımdı baktım e nabızdan ogtt değerler normal yazıyor yanı doktorum su an ameliyata girmıs ama yınede bır sıkıntı olsaydı yazmazdı değil mi normal diye ?