Meraba hanımlar size bişey sorucaktim 1 aylık bebeğime topuk kaninda kani yüksek çıktı ve konjenital adrenal hiperplazi yetersizligi var dedi acaba başına gelen varmı ne gibi sorunlar yasadinz yardimzi olursaniz çok sevinirim korkuyoruz doktor çok ciddi hastalik dedi