18minacns Merhaba arkadaşlar güzel değişik ve alamlı erkek bebek isim öneriniz var mı acaba Karan ve Buğra var akşımızda ama başka değişik anlamlı güzel isim öneriniz varsa söyler misiniz
18minacns sedefyrs1101 Bende çok beğeniyorum ama sanırım biraz yaramaz oluyorlarmış 🙈 ben küçüklüğümden beri kızım olursa mina oğlum olursa buğra koymak istiyodum kızım oldu ve mina şimdi Allah nasip ederse 21 haftalık hamileyim oğlum olucak eşim buğra isminde kararsız netleşemedik bi türlü ama çok beğeniyorum 😆_
18minacns Semanurozgan Ahmet benim kuzenim koydu asaf da çok güzel bi isim sağlıkşa gelsinler inşAllah 😍