Gamzebrb Esmakoksal kız bende 11 haftalığım dün test verdim sonuç haftaya çıkarmış haftayada 12 oluyoruz zaten doktorumda haftaya geldiğinde hem cinsiyetinide öğrenirsin dedi heyecan ve merakla bekliyorum 😂
Yenianneadayi2208 Esmakoksal ben ilk gebeliğimde 11+3 te yaptırmıştım perinatologa.Cinsiyetşni bile öğrenmiştim. Şimdi ikinci kez hamileyim ve bunda da 12+3 te yaptıracağım ☺️ zaten 11 ve 14. Haftalar arası öneriliyor. Ama sanırım en ideali 12 13. Haftalar