Seval1ecrin ben 4 aylık felandım galiba gittim kilo tansiyon baktılar bilgilerimi aldılar elime aşı kartı verip şu gün gel dediler gittim aşı oldum kilo bakıldım kalp atışı tansiyon baktılar tekrar elime kağıt verdiler şu gün bidaha gel aşı var dediler gittim onuda yaptırdım 😄😄😄 sonra bidaha gün verdiler gitmedim ertesi gün onlar aradı son kontrolün gel diye 😄😄 toplam 4 sefer gittim yani