Sel1 Merhaba bir arkadaşım gebelik testi yaptı pozitif çıktı kan testinde ise negatif ve ayrıca Adet tarihi geçmeden oldu böyle bir şey mümkün mü
Nur000 Sel1 kimyasal gebelik geçirdim. Adetten önce test pozitif çıktı beta da 31 çıktı. sonra adet oldum tekrar kan verdim kanda negatif çıktıbeta 4 e düşmüştü. Doktorum kimyasal gebelik dedi
Sel1 gunesveguney acaba diyoruz yenimi kaldı hamile. Çünkü 10 gün önce 4 gün adet oldu hatta kendisi üstüne gördüğünü düşündü ondan test yaptı ve pozitif çıktı
Zeysezer Sel1 normalde önce kanda sonra idrarda belli olur gebelik. Ama idrarda pozitif kanda negatifse hamile kalmış olup beta değeri düşmüş olabilir doktora görünmesi gerek
Kuben Kan kesin sonuçtur aslında bazen ev tipi testler hatalı olabiliyor. Benim de başıma geldi elimde bir testim var hala saklıyorum fotoğrafını kopkoyu çift çizgi çıktığı halde kanım negatifti.
Sel1 Nur000 bende ondan şüphelendim ama diyo kasık ağrım var halsizim falan hem betası düşük olup hem böyle belirtiler olunca bi sormak istedim