[silindi] şu kendine teşhis koyma olayı çok trajikomik değil mi sizce de? Kaç doktoru ikna edemedim auralı migten olabilir mi bendeki diyorum hayır değil stresten diyor. En son gittiğim doktor artık kendisi “auralı migrenin var, ilaç veririm ama atağın ne zaman geleceğini bilemezsin o yüzden ilaç kullanman gereksiz olur” dedi. Zaten senede 1 kez falan oluyor ama az önce yaşadım maalesef ve atak geçti ama ağrısı sürüyor hâlâ