[silindi] Kızlar merhaba bugün 6+4üm bel ağrım var kuyruk sokumumda da bir ağrı sizce normalmi siz nasılsınız varmı ağrınız
Kupa7K [silindi] bende 6+2yim bikac gundur bende de basladi belim ve karnim agriyor. Bu haftalarda normal diyorlar ama bilemiyorum
deno1 [silindi] bende 6haftalık bel agrisi başından beri var ama bazen siddetli bazen hafif yani belirtiler bazen ağırlaşıyor bazen kayboluyor ilk gebelik bende tecrubesizim muayeneleri bi sıkıntı çıkmazsa insallah normal hersey kalp atisi duydunuz mu
[silindi] deno1 yok daha 5 haftalıkken gittim doktora, 2 hafta sonra gel kalp atışına dedi günümüzü bekliyoruz. Benimde bir kaybım oldu kalbi durmuştu aynısı olacak endişesi oluyor hayırlısı Allahtan
deno1 [silindi] of çok zor bende 3 buçuk sene sonra tup bebekle oldu ve çok korkuyorum kaybedecek diye perşembe gidecem kalp atisi için perşembe 6+6 olmuş oluyor
[silindi] deno1 Korkma Rabbime sığın, bol bol dua et. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah dualarım seninlede olacak💛
Kupa7K Demetbayram panik yapma sakin ol herseyin basi stresmis bak benden kan gelmeye basladi canimi skmamaya calisiyorum Allahin izniyle saglikla gecirelim bugunlerimizi