Hatice4446 Yardımcı olun lütfen ya açılmam var 1 cm 36 haftalığız duş almaya bile korkmuyorum yanaşan yapar daha fazla açılır diye sizce de zararı olur mu
Maviss__ Hatice4446 sıcak duş sancıyı alır derler canım ağrıyı azaltır yani açılma yapmaz rahatlarsın sadece
Dilangunes Hatice4446 Benimde bildiğim sıcak su doğumu kolaylaştırıyor. Hatta eltim sancıları başladığında açılması olsun diye sıcak suyun altına girdi ve hastaneye gittiğinde 8 cm açılması olmuştu girmeyin bence.
yelizyeliz Maviss__ yanlış sıcak su kasları gevşettiği için açılma sağlar. Bu yüzden normal doğumlarda gebe sık sık duşa sokulur.
Suleasyaa Geleceği varsa gelir zaten canım keyfi nasıl isterse bebeğin. Sen al duşunu rahatlatır. İlk gebelik ise zaten 1 cm açıklık öyle hemen artmaz .35 ince haftasında 2 cm açıklığı olup 39.haftada doğum yapanlar var
HavvaMerve Hatice4446 Sıçak su olmasın birşey olmaz canım baya soğuğa yakın duş al inşallah birşey olmaz
Husnenisa Hatice4446 benimde drumum benziyo iki gun once nisanim geldi dedigin gibi dus almaya korkuyorum ama ben 36 hafta 6 gunlugum bugun alicam ama ilik ve kisa bir dus hersey olacagina varir ter kokusuna gelemiyorum
47zeynep47 Hatice4446 hem agriryi alır hem sanciyi ve doğumu kolaylastirimis bu yüzden eğer doğumun erken değilse her gün ılık siyla duş al tabi doktorunada danisaabilirsin ama ben duş almıştım ve çok sancım hafiflemisti🤭