Nursah90 ara öğünlerinizi vs atlamayın alışma sürecinden sonra rahatlarsınız diyetisyenim kontrollerde ekmeği atladığım öğünlerde özellikle kızmıştı karbonhidrat açığı yapmak doğru bir yol değildir hiçbir zaman yani diyetisyen ne dediyse onu yapın benim de kahvaltı-öğle-akşam hepsinde bir dilim ekmek vardı sadece pilav ile değişim yapılıyordu öğle ve akşamda 3 yk bulgur varsa ekmek yoktu burada amaç dengeli bi menü ile yemek. Yani sebze yemeğiniz karbonhidratınız salatanız yoğurdunuz vs ile gerçek bi menü👍🏻 Doktorunuz demediği müddetçe bir dilim ekmeği de yememeyi kar olarak görmeyin ben övgü beklerken kızmıştı😅 35 haftadayım 24te diyete başladım hala aynı kilomdayım ve bebek olması gereken kiloda 👍🏻
sonuç olarak biz doktor değiliz herkesin menüsü doktoru kontrolündedir kendi kendine diyet uygulayan aman ekmeği kes, aman pilav yeme vs bunlar doğru bilinen yanlışlardır dikkat edeceğiniz tek şey iki karbonhidrat grubunu beraber tüketmemek olsun☺️