Harryer34 bende ikiz hamileyim ilk 4 hafta 3 günlükken sadece minicik kese görüldü bi tane aradan on gün felan geçti tekrar gittim ben doktora bebeği görmek için 6 hafta 3 günlükken süprizz iki kese göründü çift yumurta ikizi . İki keseninde içi dolu ikisininde kalbi atıyo ama sesli şekilde dıyamadım cuma günü gitcem bugün tam 7 haftalık olduk . Doktor hem bizim cihazlarımız eski hemde daha yeni olduğundan sesleri algılamıyor dedi . Birde 7 haftadan sonra duyuluyor genellikle kalbi .