Momsalpzey Kuzular merhaba ben 3 haziranda bebişime kavuşuyorum , emziğini ve biberonun başlığını kaynatacak mıyım ? Kaynamış suya mı ? Atıp bekletmeliyim . Bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi ?
fatmamusa-28 Momsalpzey kaynayan suyun içine attım bütün parçalarını biberonun, emziği de attım 5 dk kaynattım kapattım talimatında öyle yazıyodu Dr Brown cam biberon bizimki 😊
Alyaesmaa Momsalpzey Suyu kaynattıktan sonra biberon ve emziği parçalar halinde ayırıp atıyorum 5-10 dakikadan fazla durmaması gerekiyormuş.
Dilekcnkn Momsalpzey Su kaynasın içine at 5 dk kadar kaynat sonra durula kutusuna kaldırabilirsin o şekilde ☺️
Nursoylerr Momsalpzey bende 2 haziranda kavuşuyorum inşallah bebeğime çantası hazır bekliyoruz hem aventin pp biberonlarını hem emziklerini hemde lansioh un süt sağma makinesinin ürünlerini büyük bir tencerede kaynayan suyun içine 5-6 dk atıp bir maşa yardımıyla çevirerek kaynattım hava da durması lazım dibine batmayacak bir su derinliği olmalı tekrardan durulamadım ben kurumasını bekledim koydum çantaya
Kedisever3535 fatmamusa-28 kullandınız mi hiç bu markayı canım. Şu şişesini de bu markadan mi aldiniz
fatmamusa-28 Kedisever3535 evet ablamın kızında kullandık hiç gaz problemi yaşamadan büyüdü kuzum şişesi de aynı marka
Kedisever3535 fatmamusa-28 benim kardeşim de kullanıyor ama olmadığını gayet memnun. Siz kaç mm aldınız geniş ağızlı mi nerden aldiniz . Ben trendyoldan düşünüyorum orjinal midir acaba. Çok soru sordum :)
Kedisever3535 fatmamusa-28 geniş de var dar ağızlı da var 0 olanda ondan sordum canım hangi siteden aldın ya da magazadan