begum1 ne zaman böyle postlar okusam içimden bi parça kopar 😞 moralini yüksek tut, onun en çok sana ihtiyacı var ve gerçekten hissediyolar.Benim ilk bebeğimde 11 gün solunumdan kaldı.Yogunbakimin önünde gözyaşlarımı silip içeri girmek çok zordu.Hep yalnız kalmak isterdim.Çok şükür bitti hepsi şu an iki yaşında 🤲 Rabbim sana da bitti geçti demeyi, sağ salim prensesini alıp evine dönmeyi nasip etsin 🤲🌸