Zllert evet ecoprin kullanıyorum açıkcası burdaki çoğu hamile gibi pıhtılaşma bozukluğu gibi birsey değil benimki.
benim tamamen doğuştan bildiğim bi hastalığım damar rahatsızlığım var ve Benim hastalığımda Hemogram daki PLT değeri önemli. İşte ben 0.4lük kullanıyorum ama bence dozun yeterli geldiğini düşünmüyorum açıkcası