rabiakryl Arkadaşlar selam 🙋♀️ nasipse kurban bayramında tatile gideceğiz de gebelikte havuza veya denize girmekte bi sıkıntı olur mu bilginiz var mı ? Birde 7 saatlik bi yolculuk yapacağım önerileniz var mı rahat etmek açısından birde 3 yaşında oğlum var 😀
MDT rabiakryl girenler ve tavsiye edenler var ama özellikle Marmara denizinde olanlar yüzünden ben cesaret edemezdim. Mikrop kapmaktan çok korkarım. Yolculuk ise kaçıncı haftada olduğunuzla alakalı. Ben en son 30. Haftada 6 saatlik yolculuk yaptım çok zorlanmadım. Şuan 33. Haftadayım 6 saat yol çekemem gibi geliyor
mavili123 rabiakryl bazı videolarda doktorlar denize girmekte sorun yok diyorlar. Cesaretinizi kırmak istemem ama ben girmezdim. Zaten hamile değilken bile bir havuz deniz sonrası idrar yolu enfeksiyonu oluyordum. Kendi doktorunuza danışın isterseniz
ongelukkig rabiakryl ben 4 aylık hamileyken ve sürekli ota boka midem bulanıyorken taaa dubai ye tatile gitmiştim. Sürekli denize girdim hiç bi sıkıntı olmadı. Mide bulantısımı o tabiri devam etti
Minemirzan rabiakryl bende 34 haftada gittim denizede havuzada girdim bı sıkıntı olmuyor oglum var iki yaşında 🤗
rabiakryl MDT şuan 19+3deyim o zaman 26. Haftaya denk gelecek inşallah. Bende midem bulanır rahat edemem diye korkuyorum açıkçası birde çocuk olunca
MDT rabiakryl 26. Hafta yolculuk için sorun teşkil edecek bir hafta değil ama sık sık mola vermeniz lazım. Elbette doktordan da onay almalısınız. Çocuğunuzun huyu da önemli. Arabada uslu duran bir çocuksa sorun olmaz ama size zorluk çıkaran bir çocuksa biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz çünkü ön koltukta hafif yatar pozisyonda sırtınızı destekleyerek yolculuk yapmak en iyisi. Ama çocukla bu biraz zor olur. Belki yanınızda size yardımcı olması içim bir kişiyi daha götürebilirsiniz
rabiakryl MDT maalesef yanımıZdq götüreceğimiz kimse yok gece yolculuğu okursa yol boyunca uyur diye tahmin ediyorum 🙏🏻
Gozdealpu Ben ilk hamileliğimde denize girdim. 26 haftalıkken 7 saatlik yol çok değil ama 2 saatte bir mola verip yürüyün. Çocuğunuz arabada rahat duran bir çocuksa sorun olmaz. Çocuğun uyuması için gece yolculuğu tercih ediyorum
rabiakryl Gozdealpu evet genel de bende uyuması için gece yolculuğu tercih ediyorum bu seferde öyle olur umarım 🙏🏻