Ebru_ozkaya İyi günler hanımlar hamilelik dönemimde 17+4 deyiz ve ben asla balık yiyemedim yediğim anda kustum aranızda benim gibi olup hangi balık yağını kullanıp memnun kaldı yazarmısınız
Dilekcnkn Ebru_ozkaya Ben 20 haftalığım bir kez yedim ilk haftalarda daha da yemedim et tavuk da fazla tüketmiyorum soğudum regenesis kullanıyorum canım
sevimkelam Ebru_ozkaya bende hiç balık yiyemiyorum hamile değilken de sevmiyodum hamile kalınca iyice yiyememeye başladım o yüzden balık yağına başlamştım easyfishoil kullandım tadı portakal limon aromalı olduğu için midem bulanmadan yiyebildim
Ebru_ozkaya Dilekcnkn bende öyleyim aynı canım ya et balık tavuk yararlı olan hiç bir şeyi yiyemiyorum öneriniz için çok teşekkür ederim rabbim kucağımıza almayı nasip etsin sağ salim 🧚🧚🧚