Bende sizin gibi aynılarını yaşadım. Doktora gittigimde göbek deligine bakamam bebek kücük birsey olur falan dedi. Tam göbek deliginin cevresi altı agriyordu. Lastik bile değdırmiyordum pantolon asla oraya gelmemeliydi . Sonra gaz agrısı oldugunu rahim büyudugunu söyledi ebe. Simdi sıkıntı yok. Ama siz yinede sorun doktora