Dogum yapmadım benim de ikiz ama çevremden edindiğim bilgilere göre. Hastanede 3 takım olmalı diyorlar. Ben 5 er takım(3lüydü benim) 3er tane tulum 2şer tane patiksiz alt üst takım aldım.küçük doguyor lar nasılsa uzun süre giyerler diye aldım. Sayı maddiyatına yada hevesine kalmış canım. İnşallah hepimiz saglıkla kavuşuruz miniklerimize