Clkcn1453 17 haftalığım hamilelik öncesinden hasimato tiroidim var hep yüksekti değerlerim düzenli olarak endokrine muayene oluyorum her ay ve düzene bindi 2.5 üzerine çıkmıyor değerim ilacımı ona göre ayarlıyor doktorum, bebeğimse çok şükür maşallah ilk haftasından beri haftasına gününe uyumlu gidiyor 🙏her ay doktoruna düzenli görün tahlillerini yaptır ilaç dozunu ona göre ayarlar doktorun, ilacını da düzenli içersen bir sıkıntı yaşamazsın değerin düşer inşallah