Dilara_guess sürekli doguramiyorum postalarında denk geliyorum 🤭 neden acele ediyorsunuz ki vakti gelince istemeseniz bile dogucak zaten kuzular . Kaldı ki bı sorun olmadığı müddetçe içerde kalması gelişimi açısından daha iyi bence . Bana kalsa üç beş ay daha tutarim içerde 😅 hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar 🙏