Eş dost bana “ hissetmedin mi,anlarsin, çok bariz ” filan diye yorum yapıyor ister istemez stres oluyorsun. E kardeşim herkesin hamileliği bir olmaz ki. Ki benim ilk gebeliğim, göbek çevremde yağlı bundan dolayı bile geç hissedecek olabilirim. İnsanları anlamak zor 😒