3bebekannesiii amniyosentezin risklerini detaylı öğrenirseniz biraz daha rahatlarsınız,artık öyle çok riskli değil.Burda da birçok amniyosentez yaptıran var düşükle karşılaşana rastlamadım.Trisomi 18 le doğarsa bebeğiniz çok büyük ihtimalle yaşayamayacak.Ağır bir tablo trisomi 18,organ yetmezlikleri ve ciddi kalp yetmezliği ile doğuyor bebek ve en geç 1 yıl içinde de kaybediliyor.İyileşebilen,yaşamına devam eden bebekler var mı bilmiyorum.Zaten eğer gebeliği devam ettirirseniz ilerleyen zamanda ultrasonda da çok net ayırt ediliyor trizomi 18 sendromu.